Hej Lördag!

Jag chillar loss så mycket som det bara går, riktigt härligt! :)

Igårkväll drog jag hem till Frida vid 19-tiden. Eftersom vi håller på att renovera köket här hemma så hade vi inget vatten igår, så kunde inte duscha. Så fick duscha och göra mig klar hemma hos Frida. :) Lagom till idol kom Andy och Erik med pizza, jam jam. Riktigt gott!!

Hade en riktigt trevlig kväll hemma hos Frida och Andy. Vi tittade på idol, sjöng sing-star och spelade mario-kart. Riktigt roligt!! :)

Sedan bestämde vi oss för att dra ut. Så vi promenerade iväg för att ta ut pengar och på vägen hände en liten olycka.? haha... Nej, kanske inte kan kalla det för det. Men jag fick mig en liten knuff så landade rakt på rygg/nacke med benen rakt upp i luften. :( Det känns i min klena nacke idag, men går nog snart över. :)

Vi hamnade i alla fall på Babel, någon som varit där? Vad tycker ni?
Haha, vet inte vad mitt första intryck tycker. Men ja. Det första man såg när vi kom dit var en STOR storbildsskärm med PORR. Ingen mjukporr utan PORR! Håriga snoppar, närbilder på organ... WHAT? Jag var för en stund heeelt säker på att jag hade hamnat fel... Haha..

Annars var kvällen superrolig! :)


Siiing-staar! Jag lever mig in...


Fast Andy och Erik levde nog sig in mest av alla...


Haha, fråga inte..


Min gulliga Fjiiids <3


Känslosamma snuttar? Haha...


Frida älskar när jag sjunger för henne.. :)


It's funny how a man only thinks about *piiiip*.....
....you got a grow big heart but i'm looking at your *piiiip*


Kärleksbild! :)
(det var efter detta som jag gjorde min graciösa volt!)


På Babel träffade vi Flisan! :)

Tack för en trevlig fredagkväll. :D

(Bilderna tagna från FRIDAS blogg)

Rebecca


Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars din nacke :( det är sånt som ser kul ut i huvudet men i verkligheten är det inte fullt så kul :(

2009-09-12 @ 13:56:49
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0