God kväller

Hej mina glada läsare, ni är ju så många!! ;)

Sitter här och myser i mitt rum, helt ensam. Haha. Men det är mysigt faktiskt.. Har precis skaffat google chrome och jag älskar det, hittils.. :)

Smaskar på mumsiga småklubbor som jag köpte idag på Tiger i stan. Megagoda är dom. :) Förgyller liksom min närvaro. Haha. Usch vad jag snackar skit!

Åh. Det är så mycket jag vill göra nu, hela tiden. Vill göra roliga saker men framförallt mysiga saker. Har blivit så mycket för allt som heter mys. Mysiga ljus som luktar gott, mysiga filmar, mysiga café, mysiga utekvällar. Haha. Självklart betyder det inte att jag är "gammal" och inte kan rava loss, för det kan jag. Men MYS... Hallå? Ge mig mys!! :)

Appropå mys blir det idol ikväll kl 20. Idol är bäst helt enkelt. Vill ni veta något roligt förresten? Jag ska se idol live i Mamö Arena. Ska bli så sjukt kul! Ser verkligen fram emot det.... :)

Nej, nu ska jag göra nåt vettigt.. Eller vänta. Nej.. Ska äta fler klubbor och bara myyyyysa...
Bye bye!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG MED JAG MED JAG MED :)

2009-09-17 @ 18:56:13
URL: http://www.basic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0