Vissa har ingen hyffs, helt enkelt!

Nu ska jag sova för hela slanten, riktigt jävla trött faktiskt. Svenska hollywood fruar var riktigt ball, haha. Jag hade faktiskt inte velat byta liv med någon av dem, om jag ska vara helt ärlig. De verkar ju inte vara så jävla lyckliga faktiskt.

En annan sak, vissa människor verkar ju vara helt jävla vrickade. Ärligt talat? Sluta vara nyfiken för fan!!! Delar bara med mig av mitt liv till de som bryr sig om mig och som jag anser har med mitt liv att göra.! Mina vänner! Ingen annan. Stör mig som fan nu faktiskt. Vad tror folk egentligen? Nej, det går till en viss gräns och nu är den nådd. Så sluta leka nicke nyfiken! TACK!

Imorgon är det skola kl 11 vilket är skönt - sovmorgon! Förresten så kommer jag nog inte skriva så mycket mer i denna bloggen av anledning att jag inte vill att vissa människor ska kunna ta del av mitt liv. Kommer jag att skriva kommer jag skriva i en annan som ingen hittils vet om. Kanske kommer jag att avslöja den så småningom för mina NÄRA! Dvs min familj och mina allra närmsta vänner.

Tack för mig!!!!!

Rebecca


Kommentarer
Postat av: Frida

Men OJ. Verkar som om någon gjort dig riktigt arg. Inte ofta det händer. Störigt med folk som bara är nyfikna utan att bry sig, verkligen.



Hoppas du kan sova gott. puss. <3

2009-09-22 @ 00:47:15
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Berit

men :( ... jag som gjort er blogg så fin :'(

2009-09-22 @ 16:35:21
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: emma

svar: hahaha, det gör jag med. kom å tänka på det ikväll i med att vi åt paj och det lukta surt hahaha

2009-09-22 @ 23:08:22
URL: http://emmaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0