All hysteri kring True Blood?

Jaha, då har man sett sitt första avsnitt True Blood. Hör ju om det överallt och alla verkar vara helt besatta. Jag är ingen seriemänniska och kommer nog heller aldrig bli. Men ibland är det faktiskt trevligt att ha något att sysselsätta sig med, tex serier. Gillade ju One tree hill väldigt mycket!

Hur som helst har Frida tjatat på mig nu ett tag att jag ska ladda ner och se True Blood. Så nu gjorde jag det.

Vad tyckte jag?
Jo det verkar vara en bra serie, något jag stör mig på är deras extrema dialekt. Lite svårt att förstå vissa saker + att den är jobbig att lyssna på. Sen stör jag mig också på den där blonda tjejen som jag inte vet namnet på, just för hon är så störigt nyfiken (och lite överdriven på något sätt). Har ju inte riktigt kommit in i serien så kanske kommer jag ändra åsikter kring detta.. Men serien var hur som helst tillräckligt intressant för att se nästa avsnitt. :)

Väntar dock till lite senare, nu ska jag ta något gott att äta. :)

Rebecca


Påminner kanske lite väl mycket om Twilight? Inte för jag vet vem som var först... Men allt verkar handla om vampyrer just nu.:P

Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 12:17:44
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0