Reklam

Det finns roliga och underbara reklamer, sånna man älskar att se fast att den dyker upp MITT i långfilmen. Sedan finns det hemsk reklam, sådan reklam man vill skrika högt, slå någon hårt eller kasta ut tv:n genom fönstret för.

Här är min favoritreklam samt hatreklam!

FAVORITEN:


Är den inte underbar? Jag älskar den... Och STIG, han vill jag bara krama, som vanligt!


ICKEFAVORITEN:

Som sagt, HATREKLAM. Jag avskyr denna reklamen, vad är det för nåt? Fattar inte.. Helt meningslös och helt ointressant, allting. BLÄ för Gammalståschans hjärtesuck!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anna Ö

Jag tycker helt tvärtom! Hatar ICAs reklam!!! Blir irriterad varje gång jag ser den :P hehe

2009-05-29 @ 11:22:58
Postat av: Rebecca

Anna Ö: Ja det är väl så.. Alla tycker olika och någon måste ju tycka om den där apolivareklamen annars hade dom väl inte haft den. :)

2009-05-29 @ 16:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0