Lockar med plattång..

Felicia ska göra lockar i mitt hår nu. Kul va? Jag har typ alltid platt hår, dels för att mitt hår är naturligt platt och dels för att jag trivs bäst med det så. Men vad gör lite förrändringar?

Dock är jag inte så säker på att det kommer att fungera, en stor anledning till att jag sällan lockar håret är för att det inte funkar så jättebra på mitt hår. De håller i några minuter sen är det rakt igen.. Trist! Men vi får hålla tummarna på att detta fungerar.

Kanske kommer det in resultat på bloggen sen! Kanske!

// Rebecca


Kommentarer
Postat av: Frida

Bex: Vad gullig Driton är som köper saker till dig. :D Och kul att du köpt cykeln. Och att du lockar håret, hoppas det blir bra!

Bärra: Dom skorna gillade jga inte innan, tror bex, eller nån har kollat på dem. Då gillade jag dem inte. Men igår såg jag dom igen och då var dom fina! haha:)

2009-05-29 @ 19:47:22
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0