Vi måste medvetengöra föräldrarna!

Godkväll mina kära läsare!

Var precis inne på itslearning och såg mitt betyg för förra kursen, det blev vad jag väntade mig. GODKÄNT! Härligt.. Mer än egentligen inte lönt att få, självklart roligt men inget som kommer förrändra något ändå.

Tog mig till stan innan faktiskt, blev så otroligt rastlös här hemma. Dock ringde Driton när jag var halvvägs och sa att vi kunde ses i stan, så jag fick sällskap ändå. Vi tog en fika och hade megatrevligt. :)

Förresten. Någon som har en Asus (Frida??) som vet hur man hittar webcamen i datorn? Alltså så att man kan fotografera med den m.m. Har ännu inte lyckats vilket är bull...:(

Hejsvej!

R e b e c c a . . . .

Kommentarer
Postat av: Frida

ctrl + V tror jag det är.. :) Finns en liten kamerasymbol på den knappen... :)

tog mig megalång tid att hitta den.



:P

2009-03-31 @ 20:08:31
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0