Hemma =)

Hej alla!

Kom precis hem, imorse var jag på ett hemligt uppdrag i stan, och efter det så blev det jobb. Alltid lika najs att jobba på den förskolan jag är på här i klagge. Härlig personal och mysiga barn :) kan inte bli bättre.

Men nu är jag hemma, i värmen. Ska fixa lite te och mysa ner mig i soffan hade jag tänkt. Känner mig helt slut nu efter en heeeldag med massa spring!

Tycker så synd om Bojan han har varit på praktik från 8.00-16.00 och sen ikväll har han kvällsjour också. Han ringde precis och var MEGA trött. Tycker så synd om honom :(.

Antagligen ska vi boka resa idag, om Bojan orkar vill säga. OH, hade kunnat åka idag =).

(L)

/ Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0