Bex in dah house!

Sitter hemma hos Driton och tittar på Americas best dance crew. Vi kom hit runt 18 tiden och somnade i stort sett såfort vi hamnade i hans rum. Sinnes. Men vi sov inte särskilt länge idag så det är kanske inte så konstigt trots allt.

Gårdagen var jättetrevlig verkligen. :) Härligt att träffa lite folk, lyssna på bra musik och ha nice. haha.. Hoppas att Bojan, födelsedagsgrisen, också hade en trevlig kväll. Trots allt det som är viktigast! :)

Jag har som sagt bränt ner Alvin and the chipsmunks, så den ska vi se nu strax. Efter att Driton varit ute och sprungit, han har verkligen seeegat!

Vi har förresten massvis med godis också, ovanliigt. :P usch nej, mår dåligt av allt skit jag ätit på senaste.. men men, man lever bara en gång...


Såhäär såg jag ut igår...


St. Marcus vinkällare. Mamma, pappa, Driton och Felicia


Pappa och Felicia. Min knäppa men roliga familj. ;)


Jag och mammsen..


Några av efterrätterna.. Sjukt gott ska jag säga er, åt mer efterrätt än mat..:P


Älsklingen och jag!


Sedan var det dags för FEST! Bojan 23! På bild: Niklas, Sophie och Andy!


Danne är osäker på om det verkligen bara är Pepsi, Bärra tvingar Anna att prata med Aleks som blir glad!


Jag försöker bita i Fridas öra som verkar något skeptisk!


Hej vi heter Rebecca och Driton och vi är ihop!


Bärra och Aleks höll festen varm! ;)


Nej nej, jag lovar. Hon är fullt frisk! Lätt bäst på att dansa....:D


Anna, Börr och Aleks kör Macarena dance...


Födelsedagsgrisen med sitt älskade nacho-chips och plåster runt fingret (han skar sig)..

Det vaaar en toppenkväll. Tack Bojan och Bärra :D

Nu är det Chipmunkarna som gäller, yeeeiii..

R e b e c c a !

Kommentarer
Postat av: Felli

herregud vilken NÄSA du har människa ser ut som nån tryckt dit en potatis haha riktigt ugly. Du ser ut som en gris i ansiktet...

2009-03-30 @ 20:32:56
Postat av: Felli

herregud vilken NÄSA du har människa ser ut som nån tryckt dit en potatis haha riktigt ugly. Du ser ut som en gris i ansiktet...

2009-03-30 @ 20:34:11
Postat av: felli

herregud vilken NÄSA du har människa ser ut som nån tryckt dit en potatis haha riktigt ugly. Du ser ut som en gris i ansiktet...

2009-03-30 @ 20:37:38
Postat av: Frida

slår vad om att Felli är skitsnygg. Not.

2009-03-31 @ 16:40:51
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Berit

GE MIG DIG FELLI GRRRRR <333

2009-03-31 @ 17:19:32
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Berit

Måste bara medge att jag älskar att jag liknar ett anus på alla dina bilder ;)

2009-03-31 @ 17:24:01
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Frida

Hela er familj är snygga, så felli kan bara stoppa upp nått i näsan och dra någonstans! ;) typ dit pepparn växer. (eller åt helvete ;))

2009-03-31 @ 20:10:23
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0