Ingen stress, bara chill.

Goddagens.

Fy fan vilket tråkigt väder här är i Sverigeland, riktigt skit. Är glad att jag var i Turkiet rätt vecka i alla fall.. Men nu får det gärna ta och bli lite värme igen, kommer snart fjälla av all färg igen ju.. Vill jag INTE.

Sitter i uterummet och umgås med familjen och min kära mormor samt Danne. Trevligt. Bara vara, ingen stress bara vara... :)

Idag/ikväll ska jag träffa Börr.. Har ju inte setts sen innan jag reste och vi är vana vid att träffas typ varje dag. :p Så idag är det verkligen dags. Trött som fan är jag bara.. Har inte kunnat sova ordentligt nu dessa två nätter, vet inte varför. Inatt vaknade jag av att jag flög upp ur sängen helt förvirrad, tittade mig omkring och undrade var Felicia var. Tog riktigt lång tid innan jag fattade att hon sov i sin egen säng, i sitt rum... Har nog haft lite för mycket ansvar senaste veckan känner jag. ;)

Nej, nu ska jag ringa Little. :)

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0