ILVA; IKEA; ONOFF

Ojojoj, jag och Bojan har handlat som tusan idag. Blev även en damsugare, fast inte den jag skrev om tidigare utan en siemens, den var lite billigare (799) så därför fick det bli den :P. Tror den kommer bli toppen till vår tvåa:P. Sen har vi handlat en tv-bänk som är SJUKT snygg. Vi ha handlat en massa annat smått och gott också, jag får visa upp när det är på sin plats i lägenheten :)

Jag längtar otroligt mycket nu till vi får lägenheten, ska bli så sjukt kul att få upp allt ur alla flyttlådor vi har överallt. Mamma och pappa kommer nog också tycka att det ska bli ganska skönt:P man kommer liksom inte förbi någonstans i vår lägenhet i klaggehulla:) Haha...

Vi har en del kvar att köpa bl.a gardiner, men det kan vi inte köpa nu. BAH, vi har lagt ner sanslöst med pengar redan. Inte billigt att flytta vill jag lova er som inte gjort det :P. Men kul är det:P.

Nåväl, nu ska jag äta något. Sen blir det träning, tror jag ska köra armar idag, har varit ifrån träningen ett tag nu för att vila upp mig. Så idag ska jag köra stenhårt (som vanligt) Mohahahha...

Från det ena till det andra, jag saknar min pung (Rebecca Snorgren). Fast hon är snart hemma igen, och då ska vi busa som vanligt =)

Ha det bäst era nötter!

/Karolina med K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0