Ett så kallat RYCK!

Ååh, det är så mycket jag vill göra just nu. Men jag har inte orken till det. Baaahh... Vad ska man göra? Ta katten och köra?? Har visserligen ingen katt, men kanske borde skaffa? När jag flyttat, då blir det en katt.. Mjaauu.. (som alla bloggerskor skriver).

Idag fick jag ett ryck, var så uttråkad så jag trodde jag skule kräka. Så jag tog ett hårt tag i min cykel och drog iväg, mot Siba. Köpte mitt efterlängtade The sims 3. Nördigt?? Möjigt, men jag skiter i vilket. :D love it...

Köpte ett 6-pack cola innan och en SOLO så jag vet vad jag ska göra ikväll..;) Om inget annat erbjuds förstås. :)

Nu ska det ätas jordgubbar. Mums.

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0