Fredagkväll!

SÅ härligt med fredag och SÅ härligt att vara ledig!! Har haft en superduper dag med Little och har shoppat loss ordentligt. ;) haha, eller det kanske är att ta i, 3 plagg.. Men det är mycket för att vara jag, dessutom var mina jeans dyra. Ska lägga in bilder på allt strax men bloggen är cp och jag kan av någon anledning inte lägga in någon bild.

Just för tillfället är jag på rätt dåligt humör. Trycker i mig godis för att förbättra det men ja, ibland är det bara jobbigt att bo hemma!

Har förresten äntligen fått i bilder i mina ramar som ska upp på min vägg, pappa ska spika upp dem imorgon. :)

om ca 3 timmar kommer älsklingen hit, längtar, har rätt så tråkigt just nu. Funderar på att se let's dance ikväll, första avsnittet för min del. Har varit bortrest, jobbat och haft annat för mig de senaste fredagarna så har inte kunnat titta. Men ikväll ska jag göra det... Slipper i alla fall se Blondinbella och hennes stela höftrörelser. ;)

Kram

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0