En dag och kväll med SVULST

Jag och mulle tog oss en tripp till IKEA hittade dock inget. Det jag ville ha var nämligen slut, typiskt. Men det blev korv iaf, tre stycken om man ska vara exakt :P. Köpte även negerbullar som vi ska kränga ikväll tillsammans med massa annat skit som vi köpt:P med andra ord det blir en kväll av SVULST och INGET annat, skulle egentligen träffat en killkompis men blev inte så. Har precis ätit taco också:P haha. Men jag gillar svulstkvällar:)






Nu nu ska jag fortsätta kränga av allt det goda ovan :P
/ Karolina

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Felicia & Rebecca i kör för varje bild:

ooohhh....

ooohhhhh...

OOOHHH.......

OOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHAAAAAA...

2009-02-01 @ 21:30:33
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0