På LUT

Hallå era små fikonbullar =)

Hoppas allt är bra med er? Jag mår iaf troppen. Har varit med om mkt skoj den senaste tiden. I lördags var jag på brossans Bröllop, helt sjukt roligt hade jag :). Verkligen en mysig dag/kväll (Dock lite för mkt alkohol,haha). Brossan har hittat den bästa KVINNAN helt klart:)

Jag vill också gifta mig, Kroatien kanske? vem vet? Vänta ni bara!

Snart börjar skolan, ska faktiskt bli sköööj. Ska dock läsa matte inte lika roligt men vafan man får bita ihopa. Allt kan inte alltid vara så förbaskat skoj, inte sant? :)

Imorgon får vi förhoppningsvis vårt efterlängtade intenet, man är verkligen HELT handikappad utan det. Sen blir det en massa bloggande igen :P. Tur att pungen håller igång, annars hade det varit ganska dött här inne.

Nä nu har jag viktiga saker att utföra här på INTENET!

Karmar till er alla från mig
Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0