Me like my uterum!

Hej Hopp Lingonsnopp!

Sitter i uterummet och njuter av det fina vädret. Har precis stoppat i mig lite frukost, blev två lingongrova med makrill. Gjorde som Bärra brukar göra och blandade makrillen med majonäs, jamjam. Blev riktigt gott!

Idag är det ju då fint väder, vilket är underbart. Så jag tänkte strax dra på mig bikinin och slänga mig i solstolen. Måste få lite färg, det lossnar ju så fort. :(

Ikväll är det fika på schemat.. Och kaaanske öltält/lillatorg också, någon som är sugen? Hör av er. :) Hmm, undrar vad jag ska ha på mig i så fall.. Kanske det jag köpte i Göteborg.. :)

Nej, nu solstol!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag jag jag!!!!!

2009-08-19 @ 13:52:08
Postat av: Frida

jag jag jag!

kanske flisanflisanflisan också :P

2009-08-19 @ 14:20:08
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Malin

Tyvärr kan inte jag annars hade det varit väldigt lockande



/MALIN DÖMÖTÖRI

2009-08-19 @ 17:56:45
Postat av: Rebecca

Malin D: Vad synd. Vi får ta och ses en dag, du jag och Bärra. Ellehur? Var ju himla längesen..

2009-08-20 @ 13:51:31
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0