I mitt iskalla rum

Gutenmorgen!

Jag fryser, det är kallt i mitt rum. Tänk hur kallt det kommer vara i vinter då! iihh... Många tända ljus - JA TACK! Nu gick jag och tände några ljus bara för det. :) Mysigt.

Jag fick nu på morgonen reda på något hemskt som hänt en gammal vän till mig, eller en gammal arbetskamrat kanske man ska säga. Pratar med honom nu på msn. Så hemskt! :( Jag kan säga så mycket som att han varit nere i Afganistan ganska länge nu, säkert 2 år, och nu ligger han på sjukhuset pga att han trampat på en mina! Han hade tur!!

Nej, ska inte sitta och prata om honom, men mår så dåligt av sånt här. :(

Över till något annat, idag ska jag fika, yeeeiii. Med Anna, någon mer som är sugen?? Jag älskar att fika, det ska bli mysigt.. :)

Ska snart börja göra mig klar, orkar bara inte än. Fryyyyyyser!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0