Helt jävla död!

Aaaaahhhhhhh!
Jag är så jävla trött, ni fattar inte, jag orkar inte röra på mig. Känner mig helt typ, medvetslös. Somnade vid 6 imorse, vaknade 11.30 och gick upp och åt frukost... Kände mig inte levande, gick och sov igen, vaknade 13.30. Nu sitter jag här och är så jääävla trött, men kan inte sova mer nu, även fast jag vill.. Ska vara hos läkaren kl NIO imorse.. Och det är HEMSKT. Har inte behövt ställa klockan på typ 3 månader. Vill inteee....

Det var förresten ganska lite folk på jobb igår, visst, det kom en hel del vid halv två tiden men innan dess var det rätt dött. och folk var extremt snåla så det blev inte så mycket dricks för vår del. :(

Ååh, jag vill inte ligga här helt död. Vill vakna nu! Tror jag vill äta något, hade suttit riktigt fint i magen. Och ikväll ska nog jag och Felicia hyra film och köpa godis (SPECIELLT PATRONER MED BUBBELGUM-SMAK)... Om vi får låna bilen förståss, tror knappast jag cyklar EN meter idag...

Nej nu måååste jag försöka ta mig upp.. Hörs senare.

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0