En ny dag!

Jag tänker fortfarande på låten i tidigare inlägg. Jag hörde den igår och den gick rakt in. Låten fick mig att börja gråta redan innan jag hört texten, och sen när jag väl hört texten blev den 1000 gånger bättre igen.

Jag älskar den!


Idag är det onsdag och det är en perfekt dag för stan. :) Vid 14-tiden ska jag träffa Frida i stan för fika och massvis med shopping, okej, jag ska inte överdriva. Är inte rik som ett troll så ska nog inte gå loss allt för galet. Appropå det måste jag in på min internetban nu och se hur mycket pengar jag har på mitt konto. :P

Ikväll blir det kanske en tripp till Lund för filmkväll. Är sugen på att umgås, sugen på att se film, men jag är inte sugen på att ta mig till Lund. :( Hatar att jag bor så långt ifrån civilisationen.

Nej, nu ska jag fixa lite grejer.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0