Dagarnas inköp.

Ja som sagt så har det ju blivit lite saker köpta de senaste dagarna, så för er intresserade kommer här bilder på dessa saker. Spännande va? ;)


En vit/grön randig tröja från JC, sjuuukt mysig. :)


En svart/grå randig tröja från MQ, blivit lite kär i ränder.


En lång kofta från Ginatricot. :)


En BH från Lindex, hittade en till sist tack vare hjälp från Flisan, tack! :)


Två förvaringskorgar från Systrarna Grene. :) Superbra...

Det var allt. Så nu får jag lugna ner mig tills jag får mitt studiebidrag så jag kan leva lite resten av månaden. På lördag blir det party party och då behöver man pengar. :)

NU: Tv.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Frida

du glömde skriva att det var mogna kläder..

2009-08-27 @ 23:03:11
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Anna

Fiiiiiiint!

2009-08-28 @ 01:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0