Impuls till max!

Vilken härlig dag. :)

Som sagt bar det av till stan och Entré, med Felicia och Bärra.. Vilket tjat det blir när man är två i en blogg, ni får nästan ett favorit i repris nu i detta inlägget. ;)

Min älskade pojkvän var så snäll så och körde oss alla hem, han är helt enkelt bäst! Den stackaren ska jobba inatt, tycker synd om honom. Och mig, för att vi inte får umgås knappt på hela helgen. :(

Hur som helst... Blev lite shopping, faktiskt. Jag är så extremt impulsiv ibland så pengarna bara flödar.. Och när jag väl är igång kan jag inte stoppa mig själv. Var riktigt nära på att köpa ett par skor också, men min kära vän, syster och pojkvän satte stopp för mig.


Mina två par jeansleggins som jag köpte på Gina Tricot för 199 kr st. Gillar dem skarpt!


Tre par trosor :) också från Gina Tricot..


Läppglans 10 kr och hudlotion 55 kr, från Yves Rocher. Hudlotionen lukta extremt mycket kokos, nästan så man vill äta det. ;)


Blev också en mascara från Nivea, som jag nästan glömde bort i all shopping. Någon som har/har haft denna och vet om den är bra?

Nu vill jag duscha och sminka om mig och klä om mig med allt nytt, yeeeeiii. :D

// Rebecca

Kommentarer
Postat av: Frida

Kokosen är sjukt nice.. jag gillar dom duschkrämerna starkt! hoppas din kroppskräm är lika härlig;)

roooolig shopping.. :D



förresten...HAR NI SKICKAT "HA EN BRA DAG/LÄGET/FIN BLOGG/VAD GÖR DU" KOMMENTARER???

2009-04-26 @ 02:03:09
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Frida

Kokosen är sjukt nice.. jag gillar dom duschkrämerna starkt! hoppas din kroppskräm är lika härlig;)

roooolig shopping.. :D



förresten...HAR NI SKICKAT "HA EN BRA DAG/LÄGET/FIN BLOGG/VAD GÖR DU" KOMMENTARER???

Såg ut så.. hahaha :P

well, det funkar ju, 5 kommentarer ;)

pussi

2009-04-26 @ 02:03:49
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Frida

men ojsan. min dator är lite störd. sorry. god natt

2009-04-26 @ 02:04:11
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom leggingsen från gina satt ju skit fullt på mej.. jag drog ju av dom fortare än kvickt... har haft den där nivea i blå å den var inte något speciellt men har aldrig testat den rosa! vilka ska me till stranden på valborg? jag e lite sugen om det e fint väder

2009-04-26 @ 20:28:26
URL: http://disconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0