Plugg, träning och chill

God morgon.

Idag hade jag sovmorgon men vaknade halv åtta,  nåja nu är jag uppe iaf =). Det verkar inte som det blir något jobb idag så jag måste nog plugga. Behöver verkligen det så är nog egentligen bara bra. Sen ska jag ta bussen till Oxie för att träna.  Sååååå ångest att ta bussen heeeeela vägen till Oxie, tar liksom 10000000år :(. Aja, ska inte gnälla mer nu, haha.

Ikväll ska jag NOG bara ta det lugnt med Mulle. Vi snackade om att dra ut imorgon så hoppas på det=).

Hoppas ni får en bra dag.



/ KIKI


Kommentarer
Postat av: Alexandra

själv ska man också plugga och jobba :) Fin header du har !!

sv: Tack :)

2008-10-31 @ 08:31:43
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: Är på mitt andra år i gymnasiet. Jag läser natur med profil science och matte :) själv ?

2008-10-31 @ 13:51:07
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0