Redovisningar, subway och farsdag-present!

Redovisningen idag gick bra, över förväntningar. Inte direkt stolt över min prestation under redovisningen då jag konstigt nog var väldigt nervös, antagligen för vi inte ens hann repetera redovisningen innan.. Fick i alla fall ett G med ett plus i kanten vilket är skitbra med tanke på omständigheterna i vår grupp!

Efter skolan gick jag och little i stan, jag köpte ljus och ett fat samt stenar som jag gjort lite mysigt av. :) älskar att ha det mysigt... Köpte även en tröja till pappa i farsdag-present..



Köpte den på Jack&Jones för 449 kr, fick dock (av misstag) betala 500 kr så istället för att få tillbaka 50 kr fick jag ett paket strumpor. Så pappa får dem också. :)



Fint det blev va? :) ljusen är från Systrarna Grene, stenarna och fatet från Lagerhaus. Blev lite stenar över så tog en annan glasskål vi hade här hemma och la i dem där, plus koraller från bla Dominikanska republiken..



Nu ska jag lägga mig och kolla EMAs och kränga godis... Godnatt! / Bex!

Kommentarer
Postat av: Bärra

Blev jättebra ju=)

2008-11-07 @ 10:39:35
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0