I don't want the world to see me

Jaha, brist på rubrik då ja! Idag är det lördag och jag ska jobba inatt, trevligt trevligt. Usch nä, fast å andra sidan har jag nog inte så mycket annat att göra idag så kan lika gärna jobba. :) Lääängtar till den 25 och LÖN! Den är eftertraktad..

Fick lite massage för min nacke igår av Drutten, ,min nacke är verkligen kaos.. I alla fall, någonting lossnade när han masserade mig, men nu har jag liksom en knuta som ligger "löst" i nacken på nåt vänster, och det gör SÅ ont! :(

Vädret är lika trist idag som de andra dagarna, hjälp! Snacka om att jag längtar till Kroatien... 2 veckor och 1 dag kvar nu! ;) Yeeii..

KRAM!

Kommentarer
Postat av: berit

jag kan hjälpa dig bli glad :)

2008-07-19 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0