det kommer mer

På söndag kommer de första bortresta jävlarna hem. ;) Nämligen Frida och Andy.. Och då kommer jag ha en heeel vecka att umgås med lilla Frida innan jag själv reser bort. Pratade med henne igår och vi snackade om att dra till tisdagsklubben på tisdag, eller i alla fall festa någon dag under veckan. Någon mer som är sugen?

Denna sommaren har nog varit den mest lugna sommaren sen jag började festa! Har verkligen inte festat mycket, ska jag vara helt ärlig var det en hel månad sen jag festade! Då är det ändå en sommar utan något jobb (nästan) och massor av ledig tid. Konstigt, är det ett syndtrom på att man börjar bli gammal? Är jag trött på att festa? Eller är man bara väldigt mobbad när alla ens kompisar är borta? Jag tror nog på det sista.. Kanske är jag också ganska trött på att festa, faktiskt!

Imorgon ska jag till kusinerna på middag, på fredag ska jag med pappa till IKEA och hämta min älskade säng sen jobba på kvällen, på lördag fyller mamma år och vi ska ha folk här sen blir det troligtvis Helsingborg eller fest.

Nu börjar det krypa i benen, även fast jag precis varit ute och gått i en timme! Duktiga Rebecca!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Häng med ut på lördag vettja. :) Kramar

2008-07-23 @ 22:25:48
URL: http://en-groda-utan-ben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0