att komma till insikt!

Jag har kommit till insikt, vill bara dela min gläde med er. Ni tycker kanske det låter löjligt, ni vet inte vad jag pratar om. Men jag vet vad jag pratar om.

Jag har under den senaste tiden av mitt liv inte varit mig själv, inte varit den person som jag vill vara och som jag vet att jag egentligen är. Jag har påverkats av andras dåliga beteende vilket förstört endast för mig själv.

Hur som helst. Nu vet jag att jag är en bättre person, jag är en bra person. Och jag är stolt över den jag är, framförallt så respekterar jag mig själv, vilket jag inte gjorde innan. Detta är inget som kommer ändra någonting som jag redan förstört, men det kommer ändra mitt liv för framtiden!

Ibland klarar man saker och ting på egen hand, ibland behöver man en spark i röven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0