Lördagens bravader

Vi kan börja från det att jag klev upp ur min säng kl 13.56! Upptäckte då att farmor var hos oss så då fick man ju genast rycka upp sig och sätta igång med att vara social, dessutom var det längesen jag såg henne. Passade även då på att trycka i min en smörgås av det nyttigare slaget (nämligen grovt, man måste ju tänka på figuren). Efter den fick det även plats en Mazarin (som sagt, figuren)..

Sedan hann jag duscha på si sådär 5-10 min, sminka mig och välja kläder (som faktiskt alltid tar längst tid, det har jag av min mamma).


Kom hemifrån ca 17.09, körde då och hämtade upp Erik, Frida och Andy för sedan ta oss hem till Nills och hans otroligt glamorösa lägenhet (måste ses). Där beställde vi pizza som vi åt och de andra spelade alkohol-spel. För första gången i mitt liv fick jag testa på att vara Dealer. :)


Frida                         Erik och Andy                  Nills aka Niklas

Sedan stack vi hem till Stek som hade fest....


Guitar Hero                       ...och HotShots

Kunde inte stanna hos Stek längre än en halvtimme, lite synd. Men men, sånt är livet. Blev en livad kväll/natt på jobb i alla fall, känns skönt att ha lite att göra igen, tiden går faktiskt betydligt fortare!

Kommentarer
Postat av: Frida

ahahaha, varför sitter jag och räcker ut tungan på den fina bilden!? :P

2008-08-24 @ 15:18:27
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0