Hemma

Hejsvejs=)

Nu är jag hemma igen, skönt! Vi har haft det toppen i Kroatien, sex veckor var dock lite väl länge för min del, men nu vet jag det till nästa år =).

Sitter hemma hos Bojis nu så kan tyvärr inte lägga upp några bilder, men ska göra det direkt när jag får mitt intenet i das lägenhet.

Ikväll ska jag och Boj ut någonstans ;) haha, vet inte var men vi vill göra något skojsigt,  vi har inte varit i Malmö på jättelänge nu ju. Kanske Pungen Joinar fram till hon börjar jobba och om vi har tur så följer Aleks (den lilla Seben) med också=).
 
Nä nu ska jag till Ikea och lämna tillbaka en tavla som jag EJ tyckte om.

Hörs snart igen mina vänner..

KRAMAR
/ Bärren


Kommentarer
Postat av: Bex

YES! Äntligen börjar du skriva lite också. :D wiie.. Tyckte ändå att tavlan var fin! :(

2008-08-29 @ 13:26:44
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: BÄRR

JA DEN VAR FIN MEN INTE I MITT RUM :(

2008-08-30 @ 21:00:08
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0