Förskola

Idag var man uppe tidigt, eller ja det beror ju på vad man jämför med. Men jämför man med hur mina mornar denna sommaren har sett ut så är det tidigt, 7.30 närmare bestämt. :) Konstigt nog har jag inte känt mig allt för trött idag.

Skulle egentligen jobbat 9-15 vilket kändes skönt men det blev 08.20-17.30 istället, mindre skönt men mer pengar. :) Som tur är får jag jobba imorgon också, så tillsammans med harryslönen jag kommer få nästa månad kommer det bli ganska bra :)

Åh jag gillar dagis, speciellt det dagiset, de har en helt annan syn på vikarier och framförallt en helt annan syn på sitt jobb! För det är ju inte roligt att jobba på ett ställe där folk klagar om hur trötta de är på sitt jobb.. ;)

Jag har precis krängt i mig en avocado med keso, meeegagott bara så ni vet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0